Четвер, 22.08.2019, 22:06
   ПОЛТАВСЬКИЙ ПРОФЕСІЙНИЙ ЛІЦЕЙ СФЕРИ ПОСЛУГ

Головна | Мій профіль | Реєстрація | Вихід | Вхід Ви увійшли як Гість | Група "Гості"Вітаю Вас Гість | RSS

Меню сайту
Міні-чат
Статистика

Онлайн усього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Суспільство все більше потребує творчих, ініціативних, інтелектуально й духовно розвинених особистостей, здатних реалізувати життєву стратегію, тих, хто вміє вчитися упродовж життя. У зв’язку з цим виникає потреба у переосмисленні шляхів організації навчально-виховного процесу – потреба у забезпеченні компетентнісного підходу в діяльності навчальних закладів. Саме таким підходом керуються в організації навчально-методичної роботи в Полтавському професійному ліцеї сфери послуг. Такий підхід є комплексним, сприяє впровадженню ефективних педагогічних технологій, нових форм і методів у роботі з педагогічними кадрами, забезпечує всебічний розвиток особистості педагогів, їхньої життєвої компетентності.

Навчально-виховний процес у ліцеї забезпечує 27 педагогів, 9 з них мають вищу кваліфікаційну категорію, 1 – першу,
2 – другу, 3 педпрацівника –кваліфікаційну категорію “спеціаліст”, 5 – мають звання “викладач-методист”,
1 – “старший викладач”, 6 майстрів мають звання “майстер виробничого навчання І категорії”, 1 –
звання “майстер виробничого навчання ІІ категорії”.

Ліцей співпрацює з підприємством-замовником кадрів ТЗДВ Полтавська фірма «ВОРСКЛА»

Для вивчення прогресивних методів обробки швейних виробів та впровадження їх у навчальний процес

майстри виробничого навчання та викладачі спецпредметів систематично проходять стажування

на підприємстві.

 

 Навчальний процес здійснюється у 8 кабінетах спецпредметів та загальноосвітніх дисциплін. Із них один  кабінет – навчально-комп’ютерний комплекс. Кабінет фізики оснащений інтерактивною дошкою та мультимедійним проектором.

Завдяки співпраці з підприємством “Ворскла” виробничі майстерні оснащені сучасним швейним обладнанням провідних світових фірм.

Підготовка кваліфікованих робітників з професій “Перукар (перукар-модельєр), Візажист-стиліст”,
“Перукар (перукар-модельєр)” проводиться в навчальних майстернях із застосуванням сучасної
навчально-матеріальної бази та прогресивних виробничих технологій.

 Ініціативний педагогічний колектив забезпечує підготовку висококваліфікованих робітників, що є конкурентноспроможними на сучасному ринку праці.

Формування компетентності передбачає створення цілісної системи управлінської діяльності. Тому саме

ці завдання є пріоритетними під час планування навчально-методичної роботи, яка є складним творчим процесом
зі своїми закономірностями та принципами.

Питання щодо навчально-методичної роботи щорічно розглядаються на засіданнях педагогічної ради.

При підготовці питань враховується їх актуальність, науковий та практико-орієнтований підходи до
порушених проблем. Цікавими є форми проведення педагогічної ради: круглий стіл, семінар, конференція тощо.

Методична робота реалізується через колективні (масові, групові) та індивідуальні форми організації.
Традиційними формами її організації в ліцеї є методичні наради, педагогічні читання, круглі столи,

постійно діючий семінар “Педагогічні технології”, індивідуальні й групові консультації тощо.

Важливо зауважити, що в сучасних умовах реформування освіти радикально змінюється статус вчителя,
його освітні функції, відповідно зростають і вимоги до його професійної компетентності, рівня
його професіоналізму.

У цьому полягає актуальність єдиної науково-методичної проблеми “Підвищення рівня професійної компетентності педагогів ліцею як важлива складова якісної освіти”, над реалізацією якої педагогічний колектив Полтавського професійного ліцею сфери послуг розпочав працювати з 1 вересня 2018 року. Робота розрахована на чотири роки (2018-2022 рр.).

2018-2019 навчальний рік – етап теоретичного обґрунтування науково-методичної проблеми.

Робота над єдиною науково-методичною проблемою є центральнюю ланкою в методичній роботі ліцею. Вона чітко простежується як у діяльності педагогічної ради – головного органу методичної роботи, так і в роботі методичних комісій, при проведенні семінарів, нарад, круглих столів тощо.

Протягом І семестру::

  • затверджений перспективний план роботи ліцею над реалізацією єдиної науково-методичної проблеми;
  • визначені теми самоосвіти педагогів та форми їх висвітлення;
  • на засіданнях методичних комісій розглядалися та були затверджені індивідуальні плани професійного зростання викладачів та майстрів виробничого навчання;
  • проводилися співбесіди, консультації з питань вибору тем самоосвіти педагогів ліцею;
  • на допомогу педагогам створені стенди, виставка літератури.

Протягом І семестру в рамках роботи методичних комісій були проведені:

  • семінар-практикум «Сучасний урок у контексті компетентнісного підходу» (МК загальноосвітніх дисциплін – жовтень 2018р., МК з професій «Перукар» та «Візажист» – жовтень 2018р.);
  • семінар-практикум «Професійна компетентність педагога як одна з умов його успішної професійної діяльності» (МК загальноосвітніх дисциплін – грудень 2018р., МК з професій «Перукар» та «Візажист» – листопад 2018 р., МК швейного профілю – листопад 2018р.);
  • обмін досвідом «Використання ІКТ в процесі самоосвіти педагогів як засіб підвищення професійної компетентності» (МК загальноосвітніх дисциплін – грудень 2018р.);
  • семінар «Компетентнісний підхід – переорієнтація з процесу на результат» (МК швейного профілю – жовтень 2018р.);
  • засідання дидактичної майстерні «Огляд дидактичного матеріалу, що використовується на уроках теоретичного та виробничого навчання» (МК з професій «Перукар» та «Візажист» – грудень 2018р., МК швейного профілю – листопад 2018р.).

Важливе місце в роботі над єдиною науково-методичною проблемою займає самоосвіта педагогічних працівників. Викладачі та майстри виробничого навчання підвищували свій професійний рівень шляхом:

  • навчання на курсах підвищення кваліфікації;
  • під час участі у тренінгах, майстер-класах, семінарах тощо.

Основною організаційною формою колективної методичної роботи є методичні комісії. У ліцеї їх працює чотири – методична комісія викладачів загальноосвітніх предметів, методична комісія викладачів і майстрів виробничого навчання з професій “Перукар (перукар-модельєр)” та “Візажист”, методична комісія викладачів і майстрів виробничого навчання з професій швейного профілю і методична комісія з виховної роботи.

Під час засідань методичних комісій розглядаються актуальні проблеми методики викладання, обговорюються методичні розробки, проходить обмін досвідом з різних питань методики викладання; обговорюються питання взаємовідвідування уроків, поповнення КМЗ уроків виробничого і теоретичного навчання та ефективності його використання; заслуховуються звіти викладачів та майстрів виробничого навчання про проведення предметних тижнів, про участь учнів у конкурсах, олімпіадах тощо. Також здійснюється огляд новинок психолого-педагогічної та методичної літератури, періодичних видань; відбуваються заняття з практичним психологом.

 

 

 

 

 У навчальному закладі налагоджена чітка система вивчення та впровадження у навчальний процес
досягнень педагогічної  
науки та практики.

У 2018-2019 навчальному році в ліцеї організоване:

  • вивчення досвіду роботи викладача хімії Кузуб Л.В. з проблеми «Використання міжпредметних зв’язків на уроках хімії як засіб формування в учнів компетентностей у галузі природничих наук».
  • впровадження досвіду роботи:
  • майстра виробничого навчання Холодняк О.Г з проблеми “Активізація пізнавальної діяльності учнів
    при підготовці кваліфікованих робітників з професії «Перукар (перукар-модельєр)»”;
  • класного керівника Гречковської Т.С. з проблеми «Формування гуманістичного світогляду та утвердження загальнолюдських морально-естетичних норм».

У 2018-2019 навчальному році продовжується впровадження в освітній процес досвіду роботи викладача Олещенко В.І. з проблеми «Формування всебічного розвитку учнів шляхом використання міжпредметних зв’язків».

Продовжувалася робота щодо впровадження в навчальний процес досвіду роботи педпрацівників, рекомендований на рівні області:

  • викладача спеціальних дисциплін Регіонального центру професійно-технічної освіти м. Зіньків Бударової Л.В. «Впровадження в навчально-виробничий процес інноваційної методики конструювання одягу при підготовці кваліфікованих робітників з професій «Кравець» та «Закрійник»;
  • викладача охорони праці ППЛ Рябко І.П. «Активізація пізнавального інтересу учнів шляхом використання комп’ютерних технологій на уроках охорони праці».

Педагоги ліцею беруть активну участь в обласних заходах.

10 жовтня 2018 року на базі ДПТНЗ «Полтавський професійний ліцей транспорту» відбулося засідання робочої групи по укладанню збірки математичних задач професійного спрямування, в роботі якої взяв участь викладач математики Рябов С.В.

17 жовтня 2018 року на базі НМЦ ПТО у Полтавській області відбулося засідання робочої групи з розробки навчально-методичного забезпечення для професій «Швачка», «Кравець», «Закрійник», у засіданні якої брала участь викладач спецпредметів Мартинова О.В.

29 жовтня 2018 року на базі ДНЗ «Електрорадіотехнічний ліцей
м. Полтави» відбулося засідання творчої групи з оптимізації профорієнтаційної роботи на тему «Організація профорієнтаційної роботи в закладах професійної (професійно-технічної) освіти», у якому взяла участь практичний психолог ліцею Шевчук О.О.

30 жовтня 2018 року на базі Полтавського професійного ліцею відбулося засідання творчої групи викладачів-філологів, у засіданні якої брала участь викладач української та англійської мови Гречковська Т.С.

Питанню профорієнтаційної роботи з особами з інвалідністю, особливими освітніми потребами було присвячене чергове засідання тематичної творчої групи «Організація профорієнтаційної роботи в закладах професійної (професійно-технічної) освіти», що відбулося 13 грудня 2018 року на базі ДНЗ «Полтавське вище міжрегіональне професійне училище». У засіданні взяла участь заступник директора з навчально-виховної роботи Гладка В.В.

Один з важливих напрямків роботи в ліцеї – це робота з обдарованими учнями.

У І семестрі 2018-2019 навчального року в ліцеї проведені предметні олімпіади:

  • з математики:

І курс:

ІІ місце – Ворошилова Анна (гр. №8);

ІІІ місце – Матвєєва Вікторія (гр. №9);

Соляник Дарія (гр. №8)

ІІ курс:

ІІ місце – Дешева Анастасія (гр. №6);

ІІІ місце – Шандиба Марія (гр. №5).

 

  • з хімії:

ІІ місце – Саластельник Анна (гр. №5);

ІІІ місце – Садова Карина (гр. №5);

Дешева Анастасія (гр. №6)

 

З метою вшанування спадщини Т.Г. Шевченка та виявлення творчо обдарованої учнівської молоді в ліцеї відбувся І етап ІХ Міжнародного мовно-літературного конкурсу учнівської молоді імені Тараса Шевченка.

Результати конкурсу:

І місце – Максюта Ілона (гр. №8);

ІІ місце – Матвєєва Вікторія (гр. №9);

  • місце – Духович Юлія (гр. №8).

У ІІІ (обласному) етапі конкурсу взяла участь учениця групи №8 Максюта Ілона і зайняла 5 місце.

 

В ліцеї був проведений І етап ХІХ Міжнародного конкурсу з української мови імені Петра Яцика.

Результати конкурсу:

І місце – Пацула Марина (гр. №9);

ІІ місце – Максюта Ілона (гр. №8);

  • місце – Цись Дарія (гр. №8).

Пацула Марина представляла навчальний заклад у ІІІ (обласному) етапі конкурсу і зайняла 7 місце.

 

В рамках освітнього проекту «На урок» учні ліцею брали участь:

  • у ІІ Всеукраїнській інтернет-олімпіаді «На урок» з української мови та літератури

Результати:

  • 2-3 курс – 13 учасників.

Серед них: сертифікат учасника – 5 учнів, диплом
3 ступеня – 7 учнів, диплом 2 ступеня – 1 учень;

  • 1 курс – 15 учасників. Серед них: сертифікат учасника –14 учнів, диплом 3 ступеня– 1 учень.

 

  • у Всеукраїнському конкурсі з української мови «Слово до слова»

Результати:

  • 1 курс – 7 учасників. Серед них: сертифікат учасника – 5 учнів, диплом
    3 ступеня – 7 учня;
  • 2 курс – 13 учасників. Серед них: сертифікат учасника – 7 учнів, диплом 3 ступеня – 3 учнів, диплом 2 ступеня – 2 учня, диплом 1 ступеня – 1 учень.

 

  • у Всеукраїнському конкурсі «Безпечний інтернет»

Результати:

  • група № 5 – 17 учасників. Серед них: сертифікат учасника – 9 учнів, сертифікат 3 ступеня – 3 учня, сертифікат 2 ступеня – 2 учня, сертифікат 1 ступеня – 3 учня;
  • група №8– група № 8 – 11 учасників. Серед них: сертифікат учасника –
    8 учнів, сертифікат 3 ступеня – 2 учня, сертифікат 2 ступеня – 1 учень;
  • група № 9 – 15 учасників. Серед них: сертифікат учасника – 8 учнів, сертифікат 3 ступеня – 8 учнів, сертифікат 2 ступеня – 5 учнів, сертифікат 1 ступеня – 1 учень.

 

Участь у дистанційній олімпіаді «Всеосвіта. Осінь-2018» взяли участь 25 учнів ліцею, які отримали сертифікати учасників.

 

У рамках проведення тижня виробничого навчання з професії «Візажист» учні групи №2 взяли участь у конкурсі професійної майстерності. Учасники конкурсу представляли свої роботи у номінації «Комерційний макіяж».

Результати конкурсу:

І місце – Писаренко Анна;

ІІ місце – Сімонова Тетяна;

ІІІ місце – Варшавська Юлія,

Дубровець Аліна

У І півріччі 2017-2018 навчального року були проведені предметні тижні:

  • тиждень фізичної культури (вересень 2018р.).

Серед проведених заходів:

  • змагання з перетягування канату;
  • змагання серед навчальних груп з естафетного бігу;
  • День здоров’я тощо;
  • тиждень іноземної мови (жовтень 2018р.)

Серед проведених заходів:

  • вікторина з німецької мови «Чи знаєш ти Німеччину?»;
  • відкритий позакласний захід з німецької та англійської мови «Halloween Party»;
  • інтерактивна гра з англійської мови «Triple Play»;
  • розгадування ребусів та кросвордів англійською та німецькою мовами тощо;
  • тиждень математики та фізики (листопад 2018р.).

Серед проведених заходів:

  • гра «Фізико-математичний турнір»;
  • вікторина «Математичний олімп»;
  • олімпіада з математики;
  • перегляд науково-популярних фільмів тощо;
  • тиждень хімії та біології (листопад 2018р.);

Серед проведених заходів:

  • олімпіада з хімії;
  • екскурсія до ботанічного саду ПНПУ імені В.Г. Короленка;
  • екскурсія до Краєзнавчого музею;
  • інформаційна виставка «Обережно, пластик!»;
  • перегляд фільму «Альфред Нобель».

З 10 грудня по 14 грудня учні ліцею долучилися до проведення Всеукраїнського тижня права.

Форма входу
Пошук
Календар
«  Серпень 2019  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031
Погода
погода Poltava прогноз погоды на 5 дней
ППЛСП © 2019
Сайт створено у системі uCoz